martes, 7 de mayo de 2013

ZAS ZAS...



Hi ha dies en que una se sent (com diria una alumna), xof. Sobretot si el temps és gris, o plou, o fa fred .

Però portem uns dies amb una caloreta preciosa. I es que a mi la primavera m'agrada molt però que molt.
I amb els ànims eixerits, tinc un garbuix força maco d'idees. He de centrar-me i ordenar-les, perquè se m'apilen i no voldria que se'n perdés cap.

Veig com va avançant l'esmalt tant especial que estic fent i del que encara no en puc publicar res. I entre cuita i cuita, n'he començat un altra de ben diferent que em serveix per a fer el bèstia amb les planxes i els colors (cosa molt aconsellable ).

Per altra banda, i torno al bon temps, milers d'idees per als cursets d'estiu brollen i brollen zas, zas! .Idees diferents del que he fet fins ara. Mooolt xules!!

Ja us aniré informant...



No hay comentarios: