miércoles, 8 de mayo de 2013

UN LLENÇ EN BLANC


Avui ha començat un nou alumne.

Un senyor de 61 anys i amb una pre-jubilació .

Tota la vida agradant-li la pintura i mai no havia pogut pintar, dedicat en cos i ànima a la feina i a la família.
Ha aterrissat al taller amb una emoció que recorda la  d'un nen que comença l'escola . I a les mans, un flamant maletí , regal de les seves filles, ple dels tresors que li permetran descobrir el màgic món de la pintura.

El primer que em va dir en apuntar-se va ser "No he pintat mai i no en tinc ni idea"... Un llenç en blanc, vaig pensar, un llenç per a treballar des-d'el principi i poder transmetre els meus coneixements integrament, sense idees preconcebudes.

I aquest matí, amb tota la il·lusió del món ha començat dues obres.
En plegar,lluïa una rialla d'orella a orella, content de començar una nova etapa en la seva vida.

I jo també, en veure com pintant  la gent és tant feliç.


No hay comentarios: