viernes, 19 de noviembre de 2010

Puntes


Fa algun temps que estic treballant amb puntes i blondes. Vaig començar fa bastants anys en uns esmalts relacionats amb la Carmen de Bizet, on la mantellina de la noia era de blonda esmaltada. Ara, he recuperat un petit tresor que tinc en un armari . Puntes antigues que feien les delícies de les nostres àvies i ara de les nostres filles (pregunteu a les meves sobre la capsa de dalt de l'armari)
Aquestes peces formen part d'una col·lecció d'edició limitada per aquestes properes festes. Peces molt femenines amb un cert aire vintage i a uns preus també molt limitats.
Els esmalts són sobre aram i les petites tulipes són de cristall xec.
Les arracades de baix, ademés, porten unes perletes cultivades i el darrera és vermell. La inspiració, les sabates de Christian Louboutin, en les que la sola és vermella...i em fascinen!
...
Hace algún tiempo que vengo trabajando con puntillas y blondas. Empecé hace ya bastantes años con unos esmaltes relacionados con la Carmen de Bizet, en los cuales la mantilla de la muchacha era de blonda esmaltada.
Ahora, he recuperado un pequeño tesoro que tengo en un armario. Puntillas antiguas que hacían las delicias de nuestras abuelas y ahora de nuestras hijas (preguntad a las mías por la caja de arriba del armario)
Estas piezas forman parte de una colección de edición limitada para estas próximas fiestas. Piezas muy femeninas con cierto aire "vintage" y a unos precios también muy limitados.
Los esmaltes son sobre cobre y las pequeñas tulipas , de cristal checo.
Los pendientes de abajo, además, lucen unas perlitas cultivadas y el reverso es rojo. La inspiración, los zapatos de Christian Louboutin, en los que la suela es roja...y me fascinan!

No hay comentarios: