sábado, 3 de julio de 2010

Olé!

Des que la vaig començar que no paro d'entonar allò de "Arenal de Sevilla y Olé, Torre del Oro... tac tacatac tacatacatacatac tacatac!".
Es tracta d'un encàrrec d'una clienta que volia regalar una Ullde a una noia a qui li agrada molt ballar sevillanes i que adora el color verd. Doncs Voilà!, o en aquest cas...Ea!
Com veieu, és un esmalt al foc sobre coure, amb incrustacions de brillantets de Swarovsky, amb suport de llautó ...I m'ho he passat pipa fent-la!


Desde que la empecé que no paro de entonar aquello de "Arenal de Sevilla y Olé, Torre del Oro...tac tacatac tacatacatacatac tacatac!".
Se trata de un encargo de una clienta que quería regalar a una muchacha a quien le gusta mucho bailar sevillanas y que adora el color verde. Pues Voilà!, o en este caso...Ea!
Como veis, es un esmalte al fuego sobre cobre, con incrustaciones de pequeños brillantes de Swarovsky, con soporte de latón...Y me lo he pasado pipa haciéndola!

3 comentarios:

Pilar Tarifa dijo...

ahi...que bonita Teresa te ha quedado encantadora, el verde es precioso...Ole y Ole¡ yo tengo una hermana que vive en Sevilla...para esta epoca del año achicharrada¡

Teresa Ulldemolins Aguadé dijo...

Gràcies, Pilar. Properament en publicaré una altra que l'he fet aprofitant la ocasió.
Referent a la calor...ens quedarem tots fusos com un glaçonet al sol. I a Sevilla pot ser terrible!

Helerem dijo...

Quedó buenísima, lo mejor de todo es que te divertiste haciendola!....