domingo, 8 de abril de 2012

54


Avui ha estat el meu aniversari.

M'ha acompanyat tot el dia el discurs del meu estimat Guillem , un alumne de 15 anys molt intel·ligent que fa uns dies, mentre treballava en el seu autoretrat, em preguntava l'edat.
Tot seguit, va abocar-me : "Desenganya't, Teresa. El millor de la teva vida ja ha passat. I la major part de la mateixa, també. A partir d'ara, el que t'espera ja és el pitjor..."

I vaig flipar. Molt! - De fet, encara estic flipant...sort de la companyia d'avui, que si no...


6 comentarios:

Rafael Arroyo dijo...

FELICITATS Teresa !!! es una edad magnifica !!!

Teresa Ulldemolins Aguadé dijo...

Moltes gràcies Rafael!

A mi també m'ho sembla, però quan et plantegen certes coses, te n'adones que no pots perdre massa temps si vols fer tot el que desitges.

Una abraçada.

Júlia Compte Pàmies dijo...

hola Teresa!
aqui tens el meu regal!! mira el meu bloc!!

Teresa Ulldemolins Aguadé dijo...

Uooo!!!!!!!!!!!

Moltes gràcies, Júlia!

Gemma Casalé dijo...

Felicitats, Teresa.

Quan et fas gran t'adones que la vida ja no es compta per anys, es compta per experiències, per fites, per gràcies i també per desgràcies.

N'estic convençuda que les properes espelmes que bufis vindran acompanyades de projectes, d'amor, de companyia, de músiques, de lectures... i de totes aquelles coses que ens arriben algunes volgudes. D'altres, en canvi, que no ho són.

Moltíssimes felicitats!

De part de tots la família

Teresa Ulldemolins Aguadé dijo...

Gemma,quines paraules tant boniques!

Moltíssimes gràcies a tots.