miércoles, 14 de septiembre de 2011

Retrat amb gateta




És habitual en la biennal de Vilnius editar un catàleg de les obres exposades i una fotografia de l'artista.
Per aquest motiu, vaig demanar-li a la meva fotògrafa preferida que agafés la càmera i em fés alguns retrats.
La Marta, com sempre, s'hi ha lluït. Aquesta noia té un dó especial. I els que no sóm gens fotogénics li estem tant agraïts!
Aqui em teniu amb la Mishi. Aquesta és la imatge que més m'ha agradat i que surtirà al catàleg.

4 comentarios:

Gemma Casalé dijo...

Realment molt xula

clariana dijo...

És una fotografia molt encisadora, m'agrada la alegria que es desprèn de les dues i l'enquadrament que ha fet la fotògrafa.
Bona sort amb el catàleg!
Fins ben aviat.

Nosideup dijo...

Uo!
Color: 10
Ulleres de modernilla: 9 (podrien ser més grosses)
moment gata: 9
expressió facial: 10
M'encanta!

Teresa Ulldemolins Aguadé dijo...

Gràcies a totes!

Felicito a la Marta de part vostra.