martes, 6 de septiembre de 2011

Creixent

El diumenge passat s'inaugurà una exposició col·lectiva a l'antiga església de St Francesc de Montblanc.
Donant un cop d'ull a la fotografia, veiem una figura que hi contrasta. Una nena. La Íria.
Una criatura de tretze anys apassionada per la pintura i que diumenge va celebrar la seva primera exposició.
La Íria Rodón i Casalé és alumna meva. I n'estic orgullosíssima!

Els senyors que apareixen en la presentació són, d'esquerra a dreta: Josep Gomis, exalcalde de Montblanc. Matíes Solé, membre de l'Acadèmia de BBAA de St. Jordi, exdirector del Museu de Montblanc i de la restauració de la seva muralla i artista. Josep Andreu, alcalde de Montblanc i participant en aquesta mostra. Pere Toda, artista i fotògraf, també participant. I la Íria.




A dalt, la Íia amb les seves companyes , les meves nenes del divendres.
A baix, amb el Pere Toda.

La exposició romandrà oberta fins el dia 9 de setembre i l'horari és de 6 a 9 del vespre.

5 comentarios:

Gemma Casalé dijo...

Teresa,

Moltes gràcies de part de la família Rodon-Casalesi.

Teresa Ulldemolins Aguadé dijo...

No es mereixen!

clariana dijo...

¡Hola Teresa!
Moltes gràcies per les teves agradables paraules en el meu blog. Em distreu i em comunica, al mateix temps que coneixo nous pintors i més obra, dels que ja tenia informació.
És una bonica i també interessant professió aquesta dels esmalts, espero que t'hi trobis molt bé.
Veig que tens una alumna captivada per la pintura, tan joveneta, i ja desenvolupant la seva exposició. ¡Que li vagi molt bé!
Fins quan vulguis.

Teresa Ulldemolins Aguadé dijo...

Hola Clariana,
Gràcies per la teva visita.
Torna quan vulguis!

M. J. Verdú dijo...

Espero que la exposició hagi estat un èxit