sábado, 10 de abril de 2010

Un any més!

Per els meus alumnes, la meva edat és tota una incògnita. Me la pregunten cada dos per tres i quan , després de donar-los llargues i fer-los bestiejar una mica els hi dic, hi ha diferents reaccions: Comparen els meus anys amb els de mares, pares o fins i tot àvies. En canvi, hi ha unanimitat en la creença que a partir dels cinquanta, un és força vell.
Fa uns dies, va sortir el tema i una alumna que estava al meu costat va atansar-se força per a mirar-me bé la cara. Quan la va tindre ben vista, em va dir: "Doncs Teresa, per la teva edat, no tens masses arrugues!"...
Com que la sinceritat dels nanos és lloable, li estic molt agraïda.

Per a cel·lebrar el meu cumple, el dia 8, vàrem aprofitar un fantàstic regal que la germana del Pep i el seu marit ens varen fer per el nostre aniversari de noces: Una escapada romàntica a un súper hotel amb spa.
El podeu veure aqui: http://www.granpalashotel.com/

I aqui sota , la foto del moment en el que rebem el regal.



Reyes, Josep Manuel, moltíssimes gràcies. Ha estat preciós i inoblidable.

I si bé als cinquanta dos anys hi ha alguna arrugueta i alguns quilets més , no dubteu pas que hi ha moltes coses que milloren. La pell molt ferma i la experiéncia no van juntes. La meva edat, us ho asseguro, és molt equilibrada.

Para mis alumnos, mi edad supone toda una incógnita. Me la preguntan cada dos por tres y cuando, después de darles largas y de torearlos un poco se la digo, hay distintas reacciones: comparan mis años con los de madres, padres o incluso abuelas. En cambio, hay unanimidad en la creencia que a partir de los cincuenta uno es ya bastante viejo.

Hace unos días salió el tema y una alumna que estaba a mi lado se me acercó considerablemente para observar atentamente mi cara. Cuando ya la hubo escuadriñado, me dijo: "Pues Teresa, a pesar de tu edad, no tienes demasiadas arrugas"...

Como la sinceridad de los críos es loable, le estoy muy agradecida.

Para celebrar mi cumple, el día 8,aprovechamos un fantástico regalo que la hermana de Pep y su marido nos hicieron en nuestro aniversario de bodas: Una escapada romántica en un súper hotel con spa.

Podéis verlo aquí: http://www.granpalashotel.com/

En la foto, el momento en el que recibimos el regalo.

Reyes, José Manuel, muchísimas gracias. Ha sido precioso e inolvidable.

Y si bien a los cincuenta y dos años hay alguna arruguita y algunos kilitos más,no dudéis que hay muchas cosas que mejoran. La piel muy firme y la experiencia no van juntas. Mi edad, os lo aseguro, es muy equilibrada.

No hay comentarios: