domingo, 20 de diciembre de 2009

Tarragona



Bé, ja està!- Acabat i entregat. Aquest esmalt és un regal d'empresa que em varen encarregar per aquestes festes. Ho publico perquè sé que ja ha arribat al seu destinatari.

M'ha portat bastanta feina, sobretot el treball de la barana en cloisonné d'argent. És una peça força gran: Emmarcada medeix 59 X 44,5 cm. i combina diferents tècniques .

El tema, com veieu, és Tarragona :

Davant un skyline de la ciutat, la barana del balcó del Mediterrani.

A la planxa de sota , en un plà més fondo, una columna jònica jeu entre la terra, fent referència a les restes arqueològiques de la Tarraco romana.

Més avall, el mar Mediterrà bressola tresors submergits com aquesta àmfora.



Bueno, ¡ya está! - Acabado y entregado. Este esmalte es un regalo de empresa que me encargaron para estas fiestas. Lo publico porqué sé que ya ha llegado a su destinatario.

Me ha comportado un buen trabajo, sobre todo la elaboración de la baranda en cloisonné de plata. Es una pieza bastante grande: Enmarcada mide 59 X 44,5 cm. y combina diferentes técnicas.

El tema, como podéis ver, es Tarragona:

Ante un skyline de la ciudad, la baranda del Balcón del Mediterráneo.

A continuación, en un plano más hondo, una columna jónica yace entre la tierra, haciendo referencia a los restos arqueológicos de la Tárraco romana.

Más abajo, el Mar Mediterráneo acuna tesoros sumergidos como esta ánfora.
Per cert: les fotografies improvisades cinc minuts abans d'entregar una peça...no...
Por cierto: las fotografías improvisadas cinco minutos antes de entregar una pieza...no...


2 comentarios:

Pilar Tarifa dijo...

Ostras..esta no la habia visto. Vaya regalo de empresa¡(que envidia). Te ha quedado precioso¡ ya lo creo que te habra costado...la barandilla..ostras...esos azules del mar...Es la Tarraco de Roma¡

Teresa Ulldemolins Aguadé dijo...

Hi he treballat moooooltes hores!