sábado, 1 de marzo de 2014

AVE MARIA

Aquesta col·lecció m'ha tingut ocupada els darrers dies. De fet, vaig començar a pintar la primera part a finals de l'any passat i ara he acabat les imatges de la Mare de Déu .
Es tracta d'un encàrrec molt especial per a mi, doncs aquestes pintures estan avui penjades a les aules del Col·legi Cor de Maria, on jo hi estudiava quan era petita.
M'ha encantat fer-les perquè he gaudit de total llibertat i el meu "happy painting" ha conegut un tema nou.
Les imatges estan pintades a l'oli sobre tela les unes, altres són acrílics i alguna combina les dues tècniques.
Els tres quadres darrers formen un tríptic i adornen la sala on els més petitets hi dormen.





















I, com que he pintat a l'estudi de casa, he comptat amb la inestimable companyia de les meves gates.
Happy painting total !!










No hay comentarios: