lunes, 4 de marzo de 2013

MANS




Era l'any 76 i jo estava cursant 1er. a l'Escola d'Art de Tarragona.
La Sra. Magda Folch era la professora de dibuix i aquell curs ens va ensenyar tantíssim ...
Un dels exercicis era dibuixar la pròpia mà.
Veient aquestes mans, penso  en la tendresa d'aquells anys, d'aquella pell, i del molt que em quedava i em queda per a dibuixar. Sobre el paper i en la meva vida.
Hi havia, però, una certesa. I un nom.






Ha passat molt de temps.
He dibuixat molts traços en la meva vida, i la vida també me n'ha deixat algun.
Aquesta aliança ha traçat un solc en el meu dit. Un dibuix marcat en la pell que indica els anys compartits amb aquella certesa, amb aquell nom. Un solc estimat en el dit i en el cor.
Dissabte vàrem cel·lebrar el nostre 28 aniversari de noces. El 2 de març.