viernes, 18 de mayo de 2012

AFECTES





 

Per Sant Jordi m'agrada compartir amb els meus alumnes el goig de la poesia.
Enguany, després d'assistir a la presentació d'aquest darrer llibre de Gabriel Guasch, ho vaig tindre molt clar.
Perquè és molt actual, els temes que treballa són trets de la vida quotidiana i el llenguatge, tot i que empra paraules molt cultes, no deix d'ésser planer.
Vaig seleccionar previament algunes poesies que em vàren semblar més entenedores per els alumnes , però alguns d'ells van voler anar més enllà i en van escollir d'altres. Naturalment, els vaig deixar fer .
Avui he despenjat aquestes il·lustracions de les parets de l'estudi per a deixar lloc a altres dibuixos. Abans de desar-los en les corresponents carpetes, m'encantarà que els mireu. Són un exemple de sensibilitat.
Les edats oscil·len entre els 9 i els 15 anys.



No hay comentarios: