viernes, 3 de febrero de 2012

BIENNAL DE VILNIUS




He rebut un enviament que m'ha fet molta il·lusió : El catàleg de la Biennal de Lituània que va celebrar-se el passat Novembre.

Il·lusió per tres raons:
Perquè hi surtim la meva obra i jo, fotografiades ambdues per la Marta (quina mà té aquesta filla meva per la fotografia!).
Perquè el nivell de qualitat de les obres exposades és extraordinari, amb la qual cosa encara fa més gràcia formar-ne part.
I perquè tinc una estima especial per aquesta exposició, doncs en la seva primera edició vaig guanyar la medalla de plata, el meu primer guardó internacional.

El grand prix l'ha guanyat la Hiroto Hayata, amb "A scenery in my hands", una peça de cloisonné molt interessant.
Stasas Chailovas, de Lituània, ha rebut el premi per l'us tradicional de l'esmalt amb un preciós fermall amb plique-a-jour (es a dir, amb vitralls).
Joseb Zangaladze, de Georgia, amb la seva obra Kings' gifts,també té el premi per l'us tradicional de l'esmalt.
Gvidas Latakas, de Lituània, ha rebut el premi per noves idees en esmalt.
Christophe Mirande, de França, també el mateix premi.
Vita Pukstaite, de Lituània, premi per l'obra conceptual.
Aino Näslund, de Suècia, també ha rebut aquest premi.
I Egle Dean , de Lituània, el premi pel seu brillant debut.

Si us interessa veure'n més, podeu entrar a :
www.menonisa.lt/en/site/special




No hay comentarios: