lunes, 6 de junio de 2011

Tresors



Quan comença el curs, demano als meus alumnes que portin una capsa cadascun . A dins s'hi aniran guardant tots els objectes que vagin trobant i que els cridi l'atenció. En diem objectes trobats. Alguns nens prefereixen dir objectes perduts. I la capsa és la capsa dels tresors.
Enguany, a part d'alguna cápsula de cafè, la majoria ha portat petxines, cargols de mar i alguna pedra. També hi ha hagut el despistat que o no ha tingut temps o no ha trobat res.
El cas és que entre el que el mar ha perdut i els nens han trobat, han sorgit unes composicions espectaculars. La vora del mar als nostres peus.

...

Cuando empieza el curso, les pido a mis alumnos que traigan una caja cada uno. Dentro, irán guardando todos los objetos que vayan encontrándose y que les llamen la atención. Los llamamos objetos encontrados. Algunos niños prefieren el término de objetos perdidos. Y la caja es la caja de los tesoros.
Este año, a parte de alguna cápsula de café, la mayoría ha traído conchas, caracoles de mar y alguna piedra. También ha habido el despistado que o no le ha dado tiempo o no ha encontrado nada.
El caso es que entre lo que el mar ha perdido y lo que los niños han encontrado, han surgido unas composiciones espectaculares. La orilla del mar a nuestros piés.




Si bé els quadres grans són preciosos, aquest format és especialment encantador.

És com anar a la platja tot just entrant al taller!


...


Si bien los cuadros grandes son preciosos, este formato es especialmente encantador.

Es como ir a la playa sólo con entrar en el taller!


No hay comentarios: